Wzór wizualizacji wizytówka 2

DRUKI FIRMOWE

To zestaw materiałów niezbędnych dla poprawnego funkcjonowania firmy, instytucji. Mają one duży wpływ na wizerunek, gdyż są one pierwszą, a niejednokrotnie jedyną formą kontaktu z zewnętrznym odbiorcą.

DRUK TRÓJWYMIAROWY

Lentikularny, soczewkowy jest to specyficzna technologia tworzenia wydruków, która daje możliwość wykonania na płaskiej powierzchni efektu trójwymiarowego obrazu. Drukowany jest bezpośrednio na tzw. folii lentikularnej (soczewkowej) co umożliwia oglądanie różnych obrazów w zależności od konta patrzenia. W zależności od techniki przygotowania obrazu i kierunku ułożenia pasków folii, możliwe jest uzyskanie różnych efektów wizualnych.

FOLDER

Jeden z najczęściej stosowanych prospektów reklamowych. Ma formę arkusza papieru złożonego jednokrotnie, dwiema płaszczyznami pionowo. Występuje w różnych formatach ma tylko cztery strony. Zadaniem folderu jest prezentacja towarów przy użyciu druku i ilustracji . Folder wykorzystuje także różnego rodzaju mapy, wykresy, dane i inne elementy grafiki w większym stopniu niż ulotki, listy i karty reklamowe.

KARTA BIZNESOWA

To forma reklamy idealna dla firm zarówno małych jak i średnich. Poręczna i praktyczna, o wymiarach karty kredytowej (85×54 mm) ułatwiających umieszczenie w portfelu czy wizytowniku. Dużo tańsza od ulotki, zarazem bardziej efektywna jako reklama. Nie jest jednorazowa jak ulotka – pozostaje w wizytowniku, portfelu, torbie klienta. Może zastąpić wizytówki. Używane są w kontaktach z klientami szczególnie w firmach usługowych, punktach handlowych oraz na wszelkiego rodzaju wystawach i targach. Można w ten sposób zaprezentować krótką ofertę, menu, mapkę dojazdu itp.

KATALOG

Folder, przybierający różne formy reklamowe. Zwykle jest prezentacją firmy, zawierającą spis produktów i usług oferowanych do sprzedaży, umożliwiający klasyfikację według kategorii lub wybór według określonych kryteriów wyszukiwania. Najczęściej używany do prezentacji w lokalizacji firmy, na targach, giełdach bądź wystawach. Katalog może być wydany formie książki lub broszury.

PAPIER FIRMOWY

Druk na arkuszach papieru z elementem identyfikacji firmy lub instytucji. Służy do prowadzenia korespondencji biznesowej, wystawia rachunków i faktur. W nadruku zamieszcza się między innymi pełną nazwę firmy, logo firmy, stopkę adresową, telefony kontaktowe, numer NIP itp. Pisma drukowane na takich arkuszach budują markę i tworzą pozytywny wizerunek przedsiębiorcy.

SEGREGATOR

Sprzęt biurowy przeznaczony do odpowiedniego porządkowania i archiwizowania dokumentów oraz ułatwienia ich przeszukiwania , które pozostawione luzem mogły by ulec zagubieniu, zniszczeniu. Może być wyposażony w mechanizm dźwigniowy lub mechanizm kółkowy. Rozstaw ramion w każdym rodzaju mechanizmu jest zunifikowany i dostosowany do rozstawu dziurkującego mechanizmu dziurkaczy. Większość ma otwór na grzbiecie pozwalający na wyciągnięcie segregatora, gdy brak jest możliwości pociągnięcia za jego grzbiet . Dopasowane są do różnych formatów papieru (A3, A4, A5). Okładki segregatora zazwyczaj wykonane są z twardej tektury, w segregatorach lepszej jakości, trwalszych karton pokryty jest folią PP. Na grzbiecie może być miejsce na opis jego zawartości , w zależności od wersji z etykietą wymienną lub stałą (klejoną).

TECZKA OFERTOWA

Kartonowa okładka ofertowa umożliwiająca przechowywanie różnych dokumentów, lub element prezentacji wizualnej. Na teczce może być naniesiony spersonalizowany nadruk firmowy. Jest to również nieodzowny sposób okazania prestiżu firmy. Zaprezentowanie oferty handlowej, propozycji współpracy czy kontraktu wygląda dużo lepiej jeśli jest odpowiednio przekazane.

ULOTKA

Druk na arkuszu papieru o niewielkiej objętości, zazwyczaj w formie kartki, lub rozkładanej broszurki o różnym formacie. Przekazuje ona niezbędne informacje o działalności instytucji, firmy, określonym towarze lub usłudze. Ponadto informuje o różnych wydarzeniach. Jest tanią, a jednocześnie skuteczną formą reklamy, prezentacji kolportowaną w dużych nakładach.

WIZYTÓWKA

To forma reklamy służąca jako środek przekazywania informacji. Zawiera najważniejsze dane o firmie lub osobie. Jest nieodzownym elementem wszelkich spotkań towarzyskich i biznesowych. To wyraz uprzejmości i szacunku, a współcześnie może też pełnić dodatkowo funkcje reklamowe. Może być również wykonana z innych nietypowych materiałów (metal, drewno,plastik) będąc inną ciekawą alternatywą do tradycyjnej formy.